Mina små söta terriers!

Jag har ju då 2 jätte söta små jack russel terriers som har underbar personlighet. Det är en mamma och son, Jacky och Hugo. Hugo är min lilla favorit och Jacky är Heidis ( min pappas fru ) favorit. Jag älskar dem men de kan vara riktigt jobbiga ibland när vi ska ut och gå. Jag kan inte säga att jag gillar att plocka upp deras bajs och Jacky ska självklart bajsa på varje uppfart där det finns människor. Hugo är lite mer diskret och sättter sig i en buske eller i ett dike för att göra sitt. Jag har ganska många djur, både katter och häst. Mina katter heter Snöboll, Robin och Gustav ( kan sätta in bilder på dem någon annan gång. ) Hästen heter Wilma men den är mer Heidis.

Här är några bilder av mina hundar. Hugo är den som bara har svart på öronen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0