Hello!

Okej det var typ 100 år sen jag skrev blogg nu... Jag hade en blogg förut men jag tröttnade på den så jag skapade en ny. Jag heter Michaela men ska byta/lägga till ett namn. Jag ska heta Juni. Så då kommer jag heta Michaela Juni Josephine Landfors Buch... Hahaha jag vet att det är långt men what ever. Jag har diabetes och är 16 år. Jag fick diabetes typ 1 när jag var 9 år och har haft det sen dess. Jag har precis börjat gymnasiet och har vänner men jag kan inte säga att jag är populär direkt. Jag har 2 underbara jack russel terriers som heter Jacky och Hugo. De är så himla söta. Så... vad ska jag skriva i den här bloggen? Jag vet inte riktigt, vi får se. Det får väl bli lite hipp som haver hehe...



Här är en liten bild på mig men nu är jag en blondin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0